Tuesday, September 15, 2009

Insomnia?

Assalamualaikum semua...

Insomnia kah saya?? tak tau la.. yang pasti semenjak 2 menjak ni, dah hampir 2 minggu aku just boleh tido pukul 4 / 5 pagi jer.. dah bermacam cara aku cuba, tapi still tak boleh / tak mampu nak tido awal dari tu, tak tau la kenaper.. stress?? maybe.. tension?? mungkin juga.. lapar?? mungkin tidak! Aku pegi jumpa doktor bercerita tentang masalah aku.. ader akal ker doktor tu suruh aku jumpa psychiatric, gila seram! Diharapkan.. perkara ni tak berlanjutanlah.. dah tak lalu rasa nyer, time malam tak boleh tido.. time siang, even working hours pun aku boleh pegi tido.. erms, Mungkin Allah menkehendakkan aku berjaga malam dibulan Ramadhan dan memungkinkan aku bertadarrus / membaca Al-Quran.. Argh!! sekali lagi aku khilaf...

No comments:

Post a Comment