Friday, September 11, 2009

Intro...

Assalamualaikum...

Sekadar perkenalan awalku.. untuk kenalan yang baru menjejakkan kaki ke blog aku ni.. ni sebenarnya bkn blog pertama aku.. tapi aku rase aku nak kan pembaharuan.. jadik aku create blog ni.. aku seorang lelaki bernama Mohd Erfan B. Ismail.. Umur tak payah cakap la.. dah dekat nak tahap sensitive dah umur aku ni, status perkahwinan aku.. masih single (setakat waktu ini.. 2.50 a.m 12 Sept 2009), bekerja macam orang lain demi mencari rezeki untuk meneruskan hidup (bkn full time blogger), tinggal disebuah daerah bergelar bandaraya untuk negeri terbesar bahagian utara semenanjung.. mempunyai 5 beradik.. dan aku anak ke 2 dari 5 beradik..


nantikan.. update update aku yg berikutnya..

3 comments:

  1. Cayokkk laaa epan... dah ade blog... elok le tu dari takde mende nak buat baik berblog....

    ReplyDelete
  2. ye ye saya kenal sape tu erfan..ekekeke..-Miss FFN

    ReplyDelete